Plies ft. DaBaby - "Boss Friends" (Official Music Video)

Plies ft. DaBaby - "Boss Friends" (Official Music Video)
Get "Boss Friends" Here: bossfriends.lnk.to/IA00E6
Business Inquiries: biggatesrecords@gmail.com
Twitter: plies
Facebook: plies
Instagram: plies
BGR Twitter: BigGatesRecords
BGR Facebook: BigGatesRecordsTheRegime
BGR Instagram: BigGatesRecords
Plies ft. DaBaby - "Boss Friends" (Official Music Video)
Plies ft. DaBaby - "Boss Friends" (Official Music Video)
Plies ft. DaBaby - "Boss Friends" (Official Music Video)

Բեռնել

Դիտումներ
2,838,085

Մեկնաբանություններ

  • Hello janitor checking in. Came for trash. It never fails in the 21st century.

    It's GotenksIt's Gotenks17 րոպե առաջ
  • ❤️❤️❤️❤️😎❤️❤️❤️❤️

    Oliver Mitchell ЕganOliver Mitchell Еgan2 ժամ առաջ
  • The peanut butter and jelly sandwich 😆

    Jesus My Lord & SaviorJesus My Lord & Savior2 ժամ առաջ
  • Ayeeeee this beat goessss

    Chelsey MomanChelsey Moman2 ժամ առաջ
  • Fun fact: I counted and Plies said "AHH" exactly 59 times during this video

    KING RAJKING RAJ3 ժամ առաջ
    • Really amazing

      roouit patanroouit patan33 րոպե առաջ
  • Plies and Da Baby got similar Stylez💯💯💯

    Robert JohnsonRobert Johnson4 ժամ առաջ
  • The # of speakers this blowing 👇🏾

    tyler Aarontyler Aaron4 ժամ առաջ
  • sela h wiild sadd. .funnuy lily fuunk pay cant treat get job .ruppppp

    Tracy KnowlesTracy Knowles5 ժամ առաջ
  • 1:14 DaBaby got the best verse

    comedian topscomedian tops5 ժամ առաջ
  • This reminds me of huh

    Teresa WinfreyTeresa Winfrey6 ժամ առաջ
  • Is it just me or is it obvious Plies riding Baby dick/wave

    Grayson ThompsonGrayson Thompson6 ժամ առաջ
  • Bruh this is 🔥. I can't take plies serious though😂🤣

    G.A.M.AG.A.M.A6 ժամ առաջ
  • Fucc yall dis shit hard.. lol..

    itzdwalk2uitzdwalk2u7 ժամ առաջ
  • Perfect collab though🔥🔥🔥

    LunDunGenreCollectionLunDunGenreCollection7 ժամ առաջ
  • Kodak Black looking a little different.

    BoomBoom7 ժամ առաջ
  • 🔥🔥🔥🔥🔥

    Katrice ElstonKatrice Elston7 ժամ առաջ
  • 0:05 how I step into my job to get my check even thow I called in sick the past 2 days.

    spook crowspook crow9 ժամ առաջ
  • This ain't nothing to play with Hot as Hell cold as a Blizzard 💲💲💲💲💲💿💿💿💿💿 Ha!!!!

    kay Brooklyn Bennettkay Brooklyn Bennett9 ժամ առաջ
  • 👀🔥

    Don SmythDon Smyth9 ժամ առաջ
  • Plies a fool for this This that "I'm rich as a bitch" flow on em

    Robert DrakeRobert Drake10 ժամ առաջ
  • This shit wack ASF

    Bubbles HerbBubbles Herb10 ժամ առաջ
  • they bodied this shittttttt!!!

    Joanna ChavezJoanna Chavez10 ժամ առաջ
  • Let’s go 💯 BIG MONEY SHIT IG:@chosenlyrics1

    Chosen Lyrics1Chosen Lyrics110 ժամ առաջ
  • This shit was horrible. 🤦

    SHI Da BuzzardSHI Da Buzzard10 ժամ առաջ
  • This is some garbage ass shit. No other race feeds this toxic BS to its people.

    2w1 4622w1 46211 ժամ առաջ
  • Plies is the happiest man on earth 🤣

    Sherice BrowneSherice Browne11 ժամ առաջ
  • This shit wack ahh.

    Mic MicMic Mic11 ժամ առաջ
  • Nice try with DaBaby but this song 🚮

    Moses BlackMoses Black12 ժամ առաջ
  • Color Money

    Jay-TeeJay-Tee12 ժամ առաջ
  • Heyyyyyy bounce..nice jam Dedemuthafukinblass

    DEDE BLASS SOUNDCLOUDDEDE BLASS SOUNDCLOUD12 ժամ առաջ
  • Hi plies R u still on da camera making me die laughin..I like u plies..HAHAHA HAHAHA DEDEMUTHAFUKINBLASS DEDE BLASS THE FUKIN BLACK MADONNA

    DEDE BLASS SOUNDCLOUDDEDE BLASS SOUNDCLOUD12 ժամ առաջ
  • Deadass only listen to the song for DaBaby. The other guy I couldn't understand a damn thing 😂

    NoviceGamerNoviceGamer12 ժամ առաջ
  • Ass

    calvin_the_gamer_god 3calvin_the_gamer_god 312 ժամ առաջ
  • COLOR MONEY!

    Reap !!Reap !!14 ժամ առաջ
  • Plies beats are the best. Ti who lol

    Antanasia ColemanAntanasia Coleman15 ժամ առաջ
  • Lit tune.

    Tharsan JTharsan J15 ժամ առաջ
  • Da baby please bro please never do a song with plies after shawty is my rock even before that fell off hard as fuck lol but Da baby killed it

    Sky VeraSky Vera16 ժամ առաջ
  • What is that he doing with his hand though lol

    ShaNesha SmithShaNesha Smith16 ժամ առաջ
  • 挺有节奏的,虽然听不懂,但是应该蹦迪挺不错的

    旭超级可爱旭超级可爱17 ժամ առաջ
  • Who else skipped to Da Baby's verse?

    OhSo CuriousOhSo Curious17 ժամ առաջ
  • Plies always pop up on whoever is poppin at the time 😂! Still one of the goats tho 💯!

    Andrew GraceAndrew Grace18 ժամ առաջ
  • Plies ain't been the same since his music started changing. I know you change for the better don't stay the same but it seem like the audience he is trying to chase is who he is trying to please. He use to be the leader of real ni**a music now its hood commercial and not going against the grain. Da baby is a hot right now rapper I cant wait until his run is up and the next new rapper take his place. Seen it too many times. I hate wack rap

    Yung loudYung loud18 ժամ առաջ
  • This shit HARD

    Foreign TraderForeign Trader19 ժամ առաջ
  • This song is so RICH!

    Vanessa PrudenceVanessa Prudence19 ժամ առաջ
  • Dababy makes thots song slap lol

    Anthony HerreraAnthony Herrera20 ժամ առաջ
  • The New song of the movie :fast & furious 😅

    Roderick Delgado PalmaRoderick Delgado Palma21 ժամ առաջ
  • This should the new las vegas anthem! Boss friend's

    Karon HamiltonKaron Hamilton21 ժամ առաջ
  • This song 🔥butt can’t wait for the English version

    Fortnite god 44Fortnite god 4422 ժամ առաջ
    • Fortnite god 44 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      A T MacA T Mac21 ժամ առաջ
  • Plies taking Megan thee stallion dance moves

    E-Z GarciaE-Z Garcia22 ժամ առաջ
  • I’m starting to think Plies a mumble rapper OR his tongue too thick for his mouth

    LivingToBeLoved ForMeLivingToBeLoved ForMe23 ժամ առաջ
  • who else noticed the midget was killing that bih

    Tayvien HowardTayvien Howard23 ժամ առաջ
  • Hot

    SlowmotionSlowmotion23 ժամ առաջ
  • Plies Got Another 1 💯

    King Tip WavyKing Tip WavyՕր առաջ
  • Ya ya ya

    Jayla HeggsJayla HeggsՕր առաջ
  • Currently my shit!

    Braid JunkieBraid JunkieՕր առաջ
  • Plies nigga...lit 🔥

    Stephen MartinStephen MartinՕր առաջ
  • 🌈GAY🌈

    Xander ParkXander ParkՕր առաջ
  • The way he come in on the video is "priceless" lol

    Jennifer MartinJennifer MartinՕր առաջ
  • DA BABY RUINED THE WHOLE SONG.... PUT @therealkiss on the remix and you will get quadruple amount of views!!!! JADA WILL CRUSH THAT BEAT

    Got Action?Got Action?Օր առաջ
  • Anyone else think this is the same beat as My Type?

    Tommy MeridaTommy MeridaՕր առաջ